Известие

Collapse
No announcement yet.

още една- две забележчици по 156цата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    е шо па да не мое гас
    мое дае и митан да й боцнеш
    са че нема да върви нема
    ма оти па ти е да върви
    ти ся се ено си си зимал алфата да върви
    нал тъй
    важното е да сме газари
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
      В смисъл че резервата е в тези 63 литра?
      хапцилютно
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
        63+7резерва е.
        Сигурен ли си, колега?!!
        156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
        Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

        Comment


        • #34
          Аз си мисля, че е 56+7резерва=63л. общо?
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
          Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
          Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
          Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

          Comment


          • #35
            Те го е. Демек 63 литра, в които са включени 7 резерва.
            Attached Files
            Last edited by Old Fox; d.m.y г., 10:45.
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #36
              Е разбира се, че резервоара общо е 63 литра и вътре влиза резервата. 156 цата е малка за 70 + литров резервоар.
              "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
              К.М.

              Comment


              • #37
                момчета, относно газта... поговорих с едни дето много карат на алтернативно гориво и ме посъветваха директно метан да сложа- че било чувствително по- на оферта.

                предполагам метанов- инж трябва отново нали. алфа чувствителна ли е към някоя фирма производител на метанови уредби и ако да към коя? и ще има ли някакви негативни последствия върху колата, ламди сонди монди... защото колата е перфекта сега и не искам да я потроша на газ
                Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                Comment


                • #38
                  когато сменях ламдата ме предупредиха че ще имам често проблеми с нея заради газта, за сега вече 10 000км не сам забелязал нищо необичайно по отношение на работа на двигателя или разход на гориво
                  sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98

                  Comment


                  • #39
                    Колега няма накакъв проблем.На мойта кола се държи по същия начин температурата.Проверка в Германия фирмен сервиз - карай спокойно.

                    Comment


                    • #40
                      ок- още едно въпросче! ходих до сервиз за диагностика на следните 2 проблемчета:

                      Сутрин като паля колата, понякога се дави, понякога си пали. като се задави и почне да друса я гася и паля отново веднага и си пали чудесно.

                      Второто проблемченце е че като загрее колата почват да играйкат оборотите след като изключа от скорост.

                      При положение че от сервиза гледаха като гръмнати и казаха всичко е ок и в движение и на място да питам ако на някой тук му се е случвала подобна драма да даде съвет моля!
                      Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                      Comment


                      • #41
                        Колегите ти написаха три сервиза, отиваш, казваш и чакаш цена в тия сервизи, тука ако може да ти я оправят, досега да ти беше оправенаТам дето гледат като гръмнати не ходи
                        Какво очакваш да ти кажат- сменяш еди кое си..........
                        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                        Нагоре по стълбата, която води надолу
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          да това очаквам колега
                          Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                            Сутрин като паля колата, понякога се дави, понякога си пали. като се задави и почне да друса я гася и паля отново веднага и си пали чудесно.
                            Борих се с това като опълченец на Шипка близо 3 месеца, логично или не, изчезна когато смених гумената гарнитура на кутията на клапаните.....и вече близо 2 месеча е чакмак, въртя паля и без никакво колебание или давене мога да закарам стрелката на оборотомера в лютеницата на момента......
                            Правеше ми го и и с чисто нов дебитомер, ламбада, пробвах какво ли не, добих такъв тренинг че вече мога да свалям дросел, МПХ, свещи, колектори с почти затворени очи......
                            Скромното ми мнение което в никакъв случай може да не е вярно е че ти смуче въздух от някъде, дебитом не ти е в ред, или нещо дребно.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #44
                              Да знаеш било е съвпадение защото там по скоро надува от колкото да смуче. При мен също го има проблема но веднага следкато позахладня в началото на септември и пали нормално.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Борих се с това като опълченец на Шипка близо 3 месеца,


                                И аз два месеца,но сега е ОК,ама утре ще пиша пак че днес като се връщах от Софето спирам не ЕКО и му викам три пъти на бензанджията 40 лв. 100 октана и влизам да плащам,излизам и кво да видя оня като захапал пистолета с 95 и брули.И му викам нали ти казах 100 и той ма гледа като втрещен и зема да се извинява,както и да е добре поне че с нафта него напраска че тогава щеше да е зор.

                                При мен се оправи от смяната на дебитомера,сондата и каране само с 100 октана.
                                Alfa Mito 1.4
                                156 2.0 155 ex
                                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                                Comment

                                Working...
                                X